2014. szeptember 7., vasárnap

Prológus

Sziasztok! Ahogy a szavazás is egyértelműen mutatta, ez a cím nyert.:) Most pedig, remélem, a Barátom rocksztárja Prológusa elnyeri a tetszéseteket!

Puszi!

Lily 



-         Na, cica, ne kéresd már magad, ez egy olcsó kis fém!- nevetett ki sokadszorra, mire makacsságom és tiltakozásom heves jeléül összeszorítottam ajkaim, sértődötten hümmögtem és feljebb emeltem az állam. – Édi, ne csináld már!

-         Neked egy vacak fém, nekem egy életre való kötelezettség!- vágtam rá, mire még az eddiginél is jobban nevetett. A haragom az egekben járt. – Ne röhögj! Nem vicces! Szerinted egy ilyen kis „vacak fémmel” be fogom érni azért cserébe, hogy a lenyomatos nadrágjaidat meg alsóidat sikálgassam?! He?! Na nem, édikém, vagy megembereled magad, vagy mosathatod mással a cuccod. Ebből nem engedek.

-         Hihetetlen egy nőszemély vagy!- nevetett újra, majd nyomott egy apró puszit az orrom hegyére. – De most mennem kell, a fiúk már várnak. Nekik az én kis darab, vacak fémem is megfelel!

-         Akkor vedd őket feleségül!- kiáltottam rá, majd nagy lendülettel oldalra fordultam, és leestem az ágyról. Dan szóhoz sem jutott a folyamatosan hulló könnyei és az összetéveszthetetlen nevetésétől. Ott, abban a pillanatban, halálosan megsértődtem. Persze, mindketten tisztában voltunk vele, hogy úgy három- négy perc múlva megnyugszom, de addig jobban tette, ha nem szólt hozzám. – Te bunkó.

-        Ugyan már, Sam, ne csináld, tudod, hogy te jelented nekem a legtöbbet és hogy életed végéig a tenyerem kellős közepén foglak hordani, akkor miért kellene ennyire egy vacak gyémánt az ujjadra? Miért nem elég egy sima karika ami jelzi, hogy hozzám tartozol?!

-        Na most, Daniel Anderson, most jött el a pillanat, hogy ne szólj hozzám.

-        Te tiszta dilis vagy!- nevetett fel tehetetlenül, mire kirohantam a hálószobánkból. – Még mindig haragszol? – jött utánam nem sokkal, majd mikor tüntetőleg elfordultam tőle, egy mély sóhajjal felém lépett, nyomott egy csókot a fejem búbjára és az ajtó felé indult. – Majd jövök, baby!

-         Vagy egy normális gyűrűvel, vagy sehogy!- kiáltottam utána, mire ő felnevetett, és megindult a rá váró autó felé.

-        Jól van édi, majd megbeszéljük!- nevetett rám, majd beszállt az első ülésre.


Ez volt az utolsó pillanat, hogy láttam. Soha többet nem jött haza.

6 megjegyzés:

  1. Mondd miért csinálod ezt velem? Nem ezt beszéltük meg. Mondtam hogy én nem ezt akartam. Tönkreteszel. Összetörsz. Ne csináld ezt velem.! Én Dan-t akarom.! És most tüntetőleg én is lebiggyesztem és összeszorítom az ajkaimat.

    Tönkretettél és megsebeztél de azért én maradok az első számú csodálód, hívőd. Szeretlek, és térden állva könyörgök. Csókol a te Ry-od. : ) :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak Ry, még így is, hogy elkényeztetsz.:$ Te is tudod, hogy mindenem Dan, még így is, és bármit megtennék, hogy visszahozzam, de ez nem lehetséges! Édesem, bármi van, sírj a vállamon, én sírok a tiéden és miénk lesz a világ!
      Imádlak, te imádnivaló nőszemély! Továbbra is az első számú hívőd, imádód, aki csókoltat névnapod alkalmából: Ly. ♥♥♥

      Törlés
  2. First of all.... Hihetetlen mennyire magamra ismertem ! basszus ugyan ezt csinálom drága párommal ha hiszed ha nem , ha házasság jön szóba akkor ő tiltakozik én pedig mindig csak hajtogatom hogy ez fontos pontja egy kapcsolatnak .. kinevet és még sorolhatnám . De javu érzésem van ... és rohadjon meg a kis mocsok hiányzik!
    Másodszor pedig ki ez a Dan ? am érdekes a blog címe, de mégis úgy megfog... :) tetszik .. meg a bevezető is! Megint alkotni fogsz úgy érzem .. én miért nem tudok ilyen In medias res kezdetet írni ?
    bahh mint írhatok még .... ja igen :D
    Röviden : Imcsizeeeeem, hamar a kövit! ( érzed az iróniát :D ) Szeretés van !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen?:o Úúú, örülök nekii! Haha, ezek a férfiak milyen kis mocskok.:D
      Dan az én életem szerelme.♥
      Hűha, úgy érzed?:) Örülök neki.:) Próbálkozom majd, hogy ne legyen sablonos és a lány se legyen egy folyton hisztis buta tyúk.:D
      Tudsz te, csak sosem vagy megelégedve vele.:D♥
      Röviden: uh. netöbbet.:'D Imádlak te lány, és sietek veleee.:$$$

      Törlés
  3. Szia :)
    eddig nagyon tetszik.:)
    ugye majd teszel ki fényképeket a szereplőkről? :P
    várom a folytatást. :D
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      örülök neki! :)
      persze, hogy teszek ki, csak keresem a tökéletes alanyt.:D
      sietek vele. :D
      puszi♥

      Törlés